Maro, kot ga večina nagovarja, že od malih nog diha s športom. Več kot dvanajst let je aktivno treniral smučanje, kasneje je bil otroški smučarski trener, nato pa pot nadaljeval v tujini kot serviser dveh najboljših smučarskih ekip v svetovnem alpskem pokalu. Najprej se je pridružil ekipi Švedinj, kasneje je prestopil k moški kanadski reprezentanci, kjer še vedno povedo, da so do takratnih smučarskih uspehov, kot jih je imel tudi Thomas Grandi, prišli prav s slovensko pomočjo.
Šport je Marotova umetnost, igrišče domišljije in novih izzivov. Izjemno tehnična naravnanost ga vodi v nove zasebne in poslovne izzive.

Za hobi je na primer preuredil avtomobil, ford mustang, letnik 1968, ki ga je najprej popolnoma razstavil, obnovil in potem spet sestavil.

Pred nekaj leti so ga navdušila kolesa brez prostega teka, tako imenovani fixiji (fixed gear bike). Sprva jih je nekaj zasnoval le za prijatelje in znance, vendar se je vest o tem kaj hitro razširila med semaforji in mestnimi ulicami, kjer vodijo poti kolesarjev, in mu pripeljala prave stranke. Zanimiva je tudi anekdota o nastanku fixijev, ki naj bi prihajali iz San Francisca. Tam so si jih zaradi številnih poti navkreber in navzdol izmislili prav prenašalci pošte. V svojem bistvu pa je že izum prvega kolesa predstavljal prav fixie, saj je šlo za fiksen prenos brez verige.

In kdo si pravzaprav izbere tovrstno kolo in zakaj so vedno bolj priljubljeni?
Fixiji predstavljajo subkulturo, so atribut individualizma in dopolnjujejo osebni slog posameznika. Njihovi privrženci si pogosto omislijo kakšne posebne barvne elemente, kot so zlate gonilke, zelene gume, kultni usnjeni sedeži ali različna krmila. Gre tudi za relativno poceni varianto, če se odločimo in vzamemo v roke kakšno staro kolo, odvržemo odvečne
mehanske dele in damo obnoviti okvir ali zamenjati samo element ali dva. Fixiji so predstavniki enostavne in preproste estetike, katere slog je moč primerjati z zenovskim stilom oblikovanja Steva Jobsa.

Maro, katere so ključne razlike med kolesom, izdelanim po meri, in tistim, ki ga kupimo v trgovini?
Kolo, kupljeno v trgovini, načeloma dopušča malo možnosti prilagoditev, ki bi zadostile željam posameznika, medtem ko fixiji predstavljajo kreativen izziv za stranko in snovalca, saj imajo nešteto kombinacij. Lahko izbirate med cenejšimi in dražjimi komponentami, med najbolj očitne in zelo priljubljene sodijo tudi barvne variacije. Tisti malo bolj zahtevni se
običajno odločajo med različnimi oblikami krmil, kot so športno krmilo, ki je zavito navzdol, imenovano tudi drop down, krmilo naprej ali bull horn in popolnoma ravno krmilo, ki je lahko različnih dolžin, leseno ali aluminijasto. Po želji stranke lahko določim tudi prenos, ki predstavlja razmerje med zobnikoma spredaj in zadaj. Spredaj je lahko od 42 do 52 zob, zadaj od 12 do 18. Načeloma te vrednosti veljajo za fixije, možno pa je tudi poljubno
razmerje. Na voljo je več dimenzij okvirja, pri barvah so na voljo različne variante za okvir, vilice, gonilke, sprednji zobnik, krmilo, glavo krmila ali pipo. Lahko izbirate tudi med različnimi barvami in materiali sedežev, še posebej cenjeni so usnjeni angleški sedeži s tradicijo (znamke Brooks – v galeriji – Deli). Veliko se jih odloči tudi za kromiranje in poliranje komponent. Ključna razlika med kolesom, kupljenim v trgovini, in mojo ponudbo je, da s stranko sodelujem in torej soustvarjava. Kar pomeni, da ljudje lahko pripeljejo svoje staro kolo in ga obnovim po želji, dodam kakšen ‘kul’ del… Zadovoljstvo je zagotovljeno. Med bolj priljubljene elemente kolesa sodijo tudi polne gume, ki so na voljo v desetih barvah in dveh trdotah. Pri slednjih je najlepše to, da jih ne morete predreti in jih ni potrebno polniti.

19 Replies to “”

  1. I’m gone to say to my little brother, that he should also go to see this blog on regular basis to
    obtain updated from most recent information.

  2. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.

    You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting
    videos to your blog when you could be giving us something informative to read?

  3. Fantastic beat ! I would like to apprentice while you
    amend your website, how can i subscribe for a blog web site?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

  4. My partner and I stumbled over here coming from a different web
    page and thought I may as well check things out. I like what I see so i am just following you.

    Look forward to looking into your web page again.

  5. Hello i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i read this article i thought i could also make comment due to this
    sensible paragraph.

  6. When I initially left a comment I seem to have
    clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment
    is added I recieve 4 emails with the same comment. Perhaps there
    is a means you can remove me from that service? Kudos!

    Check out my web site :: lottovip

  7. Good post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?

    I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Thank you!

  8. Heya i am for the first time here. I found this board and I to
    find It really helpful & it helped me out a lot. I’m
    hoping to give something back and aid others such
    as you aided me.

  9. I’m not sure why but this website is loading very slow for me.

    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  10. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this excellent blog!
    I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding
    your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh
    updates and will share this site with my Facebook group.
    Talk soon!

Leave a Reply

Your email address will not be published.